.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح ارائه مشوق به واحدهای تولیدی فعال در مازندران
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از اجرای طرح ارائه مشوق برای واحدهای تولیدی فعال برای اولین بار در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مجتبی رضوی صبح دوشنبه در جلسه مشورتی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به اجرای طرح ایجاد مشوق برای واحدهای تولیدی استان افزود: این طرح برای اولین بار در کشور مطرح می شود و هدف آن تشویق و ترغیب واحدهای فعال و برتر،ترویج و فرهنگ سازی مدیریت علمی، سخت کوشی موثر و نوآوری در میان واحدهای صنعتی و معدنی می باشد است.

وی افزود: این طرح شامل کارخانه هایی می شود که نه تنها در شرایط طاقت فرسای تولیدی کاهش نیرو نداشتند بلکه با حفظ اشتغال به افزایش کارکنان نیز مبادرت کردند و در موارد مختلفی نظیر صادرات، بیمه، مالیات، بانک، محیط زیست و غیره نیز به خوبی مدیریت خود را به منصه ظهور و بروز رساندند.

رضوی خاطرنشان کرد؛ این طرح را در شهرستان آمل عملیاتی کردیم و تجربیاتی خوبی بدست آوردیم ورونق تولید و افزایش اشتغال جزو اهداف اصلی در این طرح است.

امران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استانُبا حمایت کامل از این طرح گفت: در صورت موفقیت این طرح آن را به کل استان و حتی کشور تعمیم می دهیم و از اینکه به همه دستگاهها ارجاع دهیم ابایی نداریم و با جدیت از آن پشتیبانی خواهیم کرد و واحدی که شرایط این طرح را داشته باشد مشمول امتیازات آن نیز خواهد بود.

 اصغری یادآور شد بحث تشویق و ترغیب در همه جای دنیا مطرح بوده و امر پسندیده ای است و اگر این طرح نیازمند بخشنامه یا دستور العمل خاصی هم باشد آنرا پیگیری خواهیم کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.